Persuasiunea in comunicare

La sfarsitul acestui curs, participantul va cunoaste o serie de principii si tehnici de influentare verbala si non-verbala bazate pe programarea neurolingvistiva (NLP).

Cu ajutorul acestora, participantul la acest curs va modula mai bine intelegerea, acceptarea si utilizarea informatiei de catre cei din jurul sau.

Agenda cursului:

  • Modul 1: Principii fundamentale NLP: Canale de achizitie a informatiei
  • Modul 2: Limbajul de influentare (cuvinte si expresii de folosit/de evitat)
  • Modul 3: Elemente non-verbale in comunicare (crearea rapport-ului, gestica, descifrarea semnalelor non-verbale, etc.)
  • Modul 4: Aplicatie customizata in functie de domeniul comunicarii persuasive (management, vanzari, negociere, public speaking, etc.)

Durata cursului:

4 module de ½ zi

Adresabilitate:

Manageri, agenti de vanzari, responsabili de P.R. sau responsabili de H.R.

Cursul include:

  • Evaluarea necesitatilor de training a clientului
  • Feedback
  • Analiza implementarii abilitatilor de catre cursanti la 1 luna si 6 luni de la livrarea cursului
  • Coaching online cu cursantii (prin email) in primele 30 de zile de la livrarea cursului.

Trainerii nostrii sunt acreditati de catre International Swiss Centre for Business Research, Geneva. Cursurile sunt furnizate de International Swiss Centre for Business Research, Geneva. Cursantii primesc diplome de absolvire a cursului.