Fundamentele Vanzarii Directe

La sfarsitul acestui curs, participantul va avea informatii si tehnici necesare activitatii de vanzare planificata a bunurilor si serviciilor prin interactiunea directa cu clientii potentiali.

Agenda cursului:

  • Modul 1: Pozitionarea produsului/serviciului oferit din perspectiva cumparatorului
  • Modul 2: Creare listei de prospecti si extinderea acesteia
  • Modul 3: Vanzarea predictibila prin planificare si feedback
  • Modul 4: Incheierea vanzarii si follow-up post-vanzare

Durata cursului:

4 module de ½ zi

Adresabilitate:

Persoane a caror activitate include si vanzarea de bunuri si servicii.

Cursul include:

  • Evaluarea necesitatilor de training a clientului
  • Feedback
  • Analiza implementarii abilitatilor de catre cursanti la 1 luna si 6 luni de la livrarea cursului
  • Coaching online cu cursantii (prin email) in primele 30 de zile de la livrarea cursului.

Trainerii nostrii sunt acreditati de catre International Swiss Centre for Business Research, Geneva. Cursurile sunt furnizate de International Swiss Centre for Business Research, Geneva. Cursantii primesc diplome de absolvire a cursului.