Comunicare Profesionala

La sfarsitul acestui curs, participantul va transmite eficient infomatiile de lucru, pentru a evita executia deficitara a unor lucrari sau luarea unor decizii eronate datorita insuficientei informatiilor sau coruperii mesajului.

Acest lucru se realizeaza prin structurarea informatiei pe baza necesitatii actiunii si verificarea intelegerii mesajului la destinatie. Structurarea argumentatiei poate fi utilizata in cazul prezentarilor in public, a sedintelor sau a emailurilor de informare.

Agenda cursului:

  • Modul 1: Transformarea unei informatii in mesaj utilizabil
  • Modul 2: Utilizarea eficienta a limbajului
  • Modul 3: Structurarea argumentatiei
  • Modul 4: Identificarea si eliminarea cauzelor de transmitere eronata a mesajului

Durata cursului:

4 module de ½ zi

Adresabilitate:

Manageri, persoane de PR, vanzari si marketing, alte persoane a caror activitate include transmiterea informatiei intre diverse nivele organizationale.

Cursul include:

  • Evaluarea necesitatilor de training a clientului
  • Feedback
  • Analiza implementarii abilitatilor de catre cursanti la 1 luna si 6 luni de la livrarea cursului
  • Coaching online cu cursantii (prin email) in primele 30 de zile de la livrarea cursului.

Trainerii nostrii sunt acreditati de catre International Swiss Centre for Business Research, Geneva. Cursurile sunt furnizate de International Swiss Centre for Business Research, Geneva. Cursantii primesc diplome de absolvire a cursului.